Cosul de cumparaturi este gol

Termeni si Conditii

1. INTRODUCERE


Prezentul contract incheiat intre DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A., administrator al magazinului on-line WWW.TOOKIE.RO, si Cumparator are la baza legislatia romana in vigoare ce stabileste regulile de desfasurare ale contractelor la distanta in ceea ce priveste comertul electronic. In toate cazurile din prezentul contract, atat Vanzatorul, cat si Cumparatorul, se obliga sa respecte legea si obligatiile contractuale ce nu contravin legislatiei actuale prevazute mai jos. 

2. DEFINITII 


Termenii si conditiile generale se vor aplica vanzarilor de bunuri si servicii de catre DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A. prin intermediul magazinului virtual WWW.TOOKIE.RO catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres si in scris al ambelor parti. Astfel, urmatorii termeni vor insemna:

 Cumparator - persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda pe site.

 Vanzator - DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A., cu sediul social in Bucuresti, Str. Cupolei nr.2, Bl.105, Et.7, Ap 18, nr. de inregistrare la Registrul Comertului: F40/1970/2013, CUI 31670612, telefoane 0722583212; 0746194638.

 Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Cumparator si Vanzator prin care Vanzatorul este solicitat de catre Cumparator sa verifice, sa ofere si sa informeze cu privire la validitatea datelor referitoare la stoc, pret produse, cost transport, descrieri, caracteristici si alte informatii de acest fel, in vederea livrarii de Bunuri si Servicii.

 Comanda Confirmata: un document electronic ce intervine dupa verificarea si revizuirea de catre Vanzator a unei comenzi plasate de catre Cumparator pe site-ul WWW.TOOKIE.RO, prin care Vanzatorul accepta sa livreze Bunurile si Serviciile confirmate si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora. Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.

Drepturi de proprietate Intelectuala - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda. 

3. DOCUMENTE CONTRACTUALE 


Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda Confirmata va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

a)      Comanda Confirmata (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice;

b)      Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul);

c)      Termeni si conditii. 

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in niciun moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract. Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre un furnizor al Vanzatorului. 


4. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI 

a)      Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;

b)       Informatiile prezentate pe site-ul Vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete, insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat. Dupa plasarea unei comenzi, Cumparatorul va fi informat cu privire la specificatiile si pretul produselor, pretul transportului si alte taxe, in cazul in care acestea au suferit modificari. De asemenea, Cumparatorul va fi informat cu privire la modalitatile de plata, de livrare sau de prestare a serviciului respectiv;

c)      Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta prin adresele mentionate la sectiunea "contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta. 

      
5. PRODUSE COMERCIALIZATE 


Toate produsele prezentate pe WWW.TOOKIE.RO sunt noi si livrate in ambalajul original, asa cum le-a trimis producatorul sau importatorul. Caracteristicile produselor sunt descrise separat, pe fiecare pagina a site-ului, impreuna cu pozele lor. In cazul in care Cumparatorul are dubii sau nelamuriri in legatura cu descrierea sau caracteristicile unui anumit produs, acesta poate solicita informatii suplimentare sau confirmari din partea Vanzatorului. Pentru a evita neintelegeri legate de informatiile prezentate pe site cu privire la anumite produse ce pot contine erori, Cumparatorul va solicita Vanzatorului adresa de web a producatorului respectiv pentru a compara informatiile acestuia cu cele prezentate pe WWW.TOOKIE.RO. DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A. nu poate fi trasa la raspundere in cazul in care descrierile, caracteristicile sau pozele produselor sunt incomplete sau contin erori, acestea provenind direct de la producatori sau importatori. 


6. INTRAREA CONTRACTULUI IN EFECTIVITATE 


Momentul in care contractul intra in efectivitate coincide cu momentul confirmarii comenzii si emiteterii facturii proforme sau fiscale. Dupa plasarea comenzii, pentru a evita orice erori, Vanzatorul va verifica existenta in stoc a produselor comandate si va informa Cumparatorul in cazul in care pretul sau disponibilitatea raman la fel ca in momentul plasarii comenzii sau sunt schimbate. Cumparatorul intelege ca Vanzatorul depune toate eforturile pentru a actualiza informatiile referitoare la preturi sau stocuri si nu il poate trage la raspundere in cazul in care exista erori. 

7. VALOAREA CONTRACTULUI 


Valoarea Contractului va fi egala cu valoarea totala a comenzii confirmate de Vanzator. Valoarea totala a comenzii confirmate va fi alcatuita din pretul produselor la care se adauga costul de transport, in cazul in care acesta exista, si alte taxe suplimentare, daca este cazul. Pretul pentru fiecare produs si serviciu prestat va fi evidentiat in clar, atat in comanda confirmata, cat si pe factura de vanzare. Produsele comericalizate pe site au TVA inclus. Cumparatorul va fi informat inainte de confirmarea Comenzii si emiterea facturii daca preturile s-au modificat pentru a decide daca doreste in continuare comanda sau renunta la ea. Informarea va fi facuta telefonic sau prin e-mail. Inainte de incheierea contractului Vanzatorul va informa Consumatorul, in timp util, corect si complet asupra modificarilor de pret, daca ele exista. 


8. MODALITATI DE PLATA 


Cumparatorul va plati contravaloarea Bunurilor si Serviciilor

a)      in numerar

b)      in contul bancar al Vanzatorului.

 Cumparatorul va plati valoarea totala a comenzii confirmate catre curierul agreat de DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A. in numerar, la livrarea coletului/coletelor. In cazul in care se alege ca modalitate de plata transferul bancar, Cumparatorul va vira in contul bancar al Vanzatorului suma ce reprezinta contravaloarea integrala a comenzii confirmate in urma careia s-a emis factura proforma. 


9. MODALITATI DE LIVRARE 


In urma confirmarii unei comenzi, Vanzatorul va trimite produsul respectiv Clientului, prin curier rapid, in sistemul “door to door”, adica la adresa specificata de Cumparator in comanda. La primirea coletului, Cumparatorul va plati contravaloarea Bunurilor si Serviciilor curierului agreat de DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A.


10. DREPTUL DE DENUNTARE UNILATERALA 


Cumparatorul are dreptul de a notifica Vanzatorul ca doreste sa renunte la cumparare in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Conform legislatiei in vigoare, Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". Vanzatorul va lua in considerare notificarea si va accepta inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia, dupa preferinta Cumparatorului. Costul transportului produselor de la DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A. catre client si de la client catre DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A. revine in responsabilitatea clientului. Returnarea produselor la sediul DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A. se va face prin curier sau personal de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 18:00, cu anuntare in prealabil. 


11. INLOCUIREA PRODUSELOR CONFORME 


Vanzatorul va proceda la inlocuirea unui produs conform numai daca se cumuleaza urmatoarele:

a)      Cumparatorul a notificat Vanzatorul ca doreste sa inlocuiasca produsul respectiv in temen de 10 zile lucratoare de la primire;

b)      Cumparatorul nu a fost folosit produsul, nu este avariat si este in stare perfecta de functonare, inclusiv ambalajul cu care a fost trimis;

c)       Cumparatorul va trimite toate actele cu care a fost insotit produsul la livrarea initiala (factura, certificat de garantie, etc);

d)      Cumparatorul a acceptat ca plata transportului sa cada in sarcina sa;

e)      Cumparatorul a acceptat ca produsul respectiv sa fie trimis pe cheltuiala sa, cu acelasi curier cu care a fost livrat initial, sau sa fie adus personal la sediul Vanzatorului.

 Inlocuirea unui produs se va efectua de catre Vanzator numai daca toate punctele de mai sus sunt indeplinite. Termenul de inlocuire va fi de 15 zile lucratoare de la primirea produsului la sediul DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A. In cazul in care Cumparatorul depaseste termenul de depunere a notificarii de 10 zile lucratoare, Vanzatorul are dreptul de a nu lua in considerare cererea Cumparatorului. 


12. INLOCUIREA SAU REMEDIEREA PRODUSELOR CU DEFECT LA LIVRARE 


Vanzatorul va proceda la inlocuirea sau remedierea unui produs ce s-a dovedit a fi defect in momentul primirii de catre Cumparator, pentru a-l aduce la conformitate, numai daca se cumuleaza urmatoarele:

a)      Cumparatorul a constata ca produsul este defect si a notificat Vanzatorul ca doreste sa inlocuiasca produsul respectiv in temen de 48 de ore de la primire;

b)      Cumparatorul va trimite toate actele cu care a fost insotit produsul la livrarea initiala (factura, certificat de garantie, instructiuni, etc);

c)      Cumparatorul a acceptat ca produsul respectiv sa fie trimis cu acelasi curier cu care a fost livrat initial sau sa fie adus personal la sediul Vanzatorului;

d)      Cumparatorul a trimis produsul in ambalajul original fara ca acesta sa fie deteriorat.

In cazul lipsei conformitatii, Cumparatorul are dreptul de a solicita Vanzătorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs. In cazul in care se depaseste termenul de 48 de ore prin care Cumparatorul are dreptul sa notifice Vanzatorul cu privire la faptul ca produsul este neconform la livrare, se vor aplica conditiile prevazute la punctul 13 – “Inlocuirea sau reparatia produselor defecte”.

 
13. REPARATIA SAU INLOCUIREA PRODUSELOR DEFECTE 


Reparatia sau inlocuirea unui produs in perioada de garantie se realizeaza numai de catre importatorul/ producatorul care a oferit Certificatul de Garantie. In cazul in care Cumparatorul a constat un defect in perioada de garantie, acesta va trimite produsul pentru reparatie la adresa importatorului/producatorului specificata in Certificatul de Garantie. Conditiile de reparatie sau inlocuire sunt specificate in fiecare Certificat de Garantie. Costurile aferente transportului de la Cumparator la importator/producator si retur vor cadea in sarcina Cumparatorului. 


14. RETURNAREA PRODUSELOR CONFORME IN 30 DE ZILE 


In plus fata de legislatia in vigoare ce permite consumatorului sa returneze un produs in 10 zile fara a invoca un motiv anume, Vanzatorul acorda Cumparatorului posibilitatea returnarii oricarui produs in termen de 30 de zile de la achizitionare.

Vanzatorul va accepta returnarea unui produs si restituirea sumei aferente numai daca se cumuleaza urmatoarele:

a)      Cumparatorul a notificat Vanzatorul ca doreste sa renunte la produsul respectiv in temen de 30 zile de la primirea acestuia;

b)      Cumparatorul a declarat pe proprie raspundere ca produsul nu a fost folosit, nu este avariat si este in stare perfecta de functonare, inclusiv ambalajul cu care a fost trimis;

c)      Cumparatorul a declarat ca va trimite toate actele cu care a fost insotit produsul la livrarea initiala (factura, certificat de garantie, instructiuni, etc);

d)      Cumparatorul a acceptat ca plata transportului sa cada in sarcina sa;

e)      Cumparatorul a acceptat ca produsul respectiv sa fie trimis pe cheltuiala sa, cu acelasi curier cu care a fost livrat initial, sau sa fie adus personal la sediul Vanzatorului.

 Daca in momentul returnarii se constat faptul ca Cumparatorul nu a respectat unul din punctele de mai sus, Vanzatorul va refuza returnarea produsului sau restituirea sumei aferente. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului. Produsele cu posibilitate de returnare in 30 de zile vor fi acceptate de catre DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A. numai daca nu au fost folosite. Ambalajul produsul trebuie sa fie intact, asa cum a fost trimis catre client. Produsul trebuie sa fie insotit de documentele originale: factura, cetificat de garantie, certificat de conformitate sau alte acte, acolo unde este cazul.

Produsele cu posibilitatea de returnare in perioada de 30 de zile vor fi refuzate de catre DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A. in cazul in care se constata ca acestea nu intrunesc conditiile de mai sus si ca nu mai pot fi vandute, mai departe, ca produse nefolosite. Termenul de restuituire a sumei aferente produsului returnat va fi de 10 zile lucratoare de la data primirii produsului la sediul DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A. In cazul in care Cumparatorul depaseste termenul de depunere a notificarii de 30 zile, Vanzatorul are dreptul de a nu lua in considerare cererea de returnarea a Cumparatorului. 

15. RESTITUIREA CONTRAVALORII PRODUSELOR


In cazul in care se indeplinesc conditiile de restiutuire a contravalorii produselor returnate, Cumparatorul are posibilitatea de a alege restituirea in numerar, la sediul DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A., sau prin virament, in contul sau bancar. In cazul in care se alege ca mijloc de restituire viramentul bancar, Cumparatorul va trebui sa furnizeze Vanzatorului datele bancare pentru efectuarea transferului (numele bancii si contul bancar). Termenul de restituire a sumei va fi de maxim 10 zile lucratoare de la momentul in care Vanzatorul a receptionat produsul sau produsele returnate. 


16. PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTELER SI A PRETURILOR 


Perioada de valabilitate a ofertelor si a preturilor este prezentata pe site, la fiecare produs in parte. In cazul in care nu este specificata o data anume, data limita de expirare coincide cu momentul plasarii comenzii de catre Cumparator.

17. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA 


Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale. 


18. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele site-ului precum si insemnele grafice sunt proprietatea DASCALU FLORENTINA NARCISA P.F.A. si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului. 


19. CONFIDENTIALITATE SI PUBLICITATE 


Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului. Mesajele transmise de catre Vanzator sunt asigurate si confidentialiale. Datele clientilor nu pot fi folosite, si nici furnizate altor parti care nu au legatura cu executarea Contractului. 

20. TERMENE SI PENALITATI


In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul va anunta Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii. 


21. FACTURARE SI PLATI 


Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. 


22. RISCURI SI RESPONSABILITATI

a)      Livrare: Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator;

b)      Transport – Ambalare: In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor doar pe teritoriul Romaniei. 

23. ACCEPTARE


Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile.

24. GARANTII


Produsele comercializate pe site-ul WWW.TOOKIE.RO beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. De fiecare data cand Cumparatorul plaseaza o Comanda si acesta se accepta de catre Vanzator, Cumparatorul va primi la livrare, pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie, un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia produselor achizitionate este asigurata de catre centrul de service autorizat al producatorului. Produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa vanzari@tookie.ro. 
Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare. 


25. TRANSFERUL PROPRIETATII 


Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare si livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii. 


26. RASPUNDERE 


Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor. 


27. FORTA MAJORA


Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. 


28. LEGEA APLICABILA SI JURISDICTIA 


Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre parti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.